Lucka 13: ett Luciaminne

Jag orkade inte skriva julkalendern igår för jag mådde inte så bra så jag skippar helt enkelt lucka 12 och går direkt på lucka 13: Ett Luciaminne

Min lillebror gick på dagis och vi skulle dit hela familjen för att titta på deras luciatåg. Det var stämningsfullt med mysbelysning och pepparkakor och så kommer tåget ut. Några Lucior, tärnor, stjärngossar, tomtar, pepparkaksgubbar och så min lillebror utklädd till Batman. För det var det han ville och så blev det! Jag älskar att han fick vara det och att pojkarna fick vara lucia och flickorna stjärngossar, precis så som ett luciatåg ska vara!

Så här såg vår lucia dag ut idag, moster mås kom över för lite bus med Frejski, så nöjd tjej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0