#otillräcklig

Vi människor är så dåliga på att berätta, att vara ärliga om hur vi faktiskt mår, hur det egentligen är. Det enda vi ser är den perfekta ytan på Facebook, instagram och i bloggar. Jag vet för det gör jag ju själv, postar bilder på fint upplagd mat eller en leende Freja i fina kläder. Dock har jag alltid varit ärlig och öppen om när jag mått dåligt. För några år sedan var jag så dålig att jag inte trodde det skulle bli bra igen, jag trodde aldrig att jag skulle bli glad igen men det blev jag och jag tror att  det var mycket tack vare att jag pratade om det hela tiden, med alla. 
Jag blir glad över Aftonbladets serie #otillräcklig där kända personer berättar sanningen. Det viktigaste när man mår dåligt är att vet att man inte är ensam, det gör mycket!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Du har så rätt! Att våga prata och våga låta andra se hur en egentligen är och gör och mår gör det nog lättare för oss alla.

2014-08-19 @ 19:29:51
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0