Jeans!

Idag är det svalt här i Stockholm, eller ja svalt är väl att ta i, termometern visar 20 grader men det känns kallare. Jag antar att man vant sig vid sommarens galna temperaturer! Jag har nog aldrig varit så glad över att få sätta på mig ett par jeans. Jag duschade till och med i varmt vatten nu på morgonen, det var typ en månad sedan. 
Jag klagar absolut inte på att det varit varmt i sommar men nu är jag ganska mätt. Jag saknar mina långa promenader med Freja som vi inte orkat i värmen och Freja är så mycket gladare när det är kallare. Jeans och T-shirt väder, det år perfekt! 

Idag ska vi åka till Toyota för en skadebesiktning av bilen, jag blev nämligen påkörd av en gubbe på Gotland och han lyckades repa hela ena sidan av vår bil. Som tur var var det en snäll gubbe som tog på sig allt. Jag är bara glad att det gick så pass bra och att jag inte hade Freja med mig i bilen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0