Hej svejs

Ingen inspiration till rubrik på detta inlägg som ni ser...

Idag har Freja varit med mig hos kiropraktorn och hon var vaken hela tiden och skötte sig exemplariskt, skrattade åt Katarina och underhöll sig själv med kaninen, duktiga flickan. Stötte på en av mina favoritkunder från hunddagiset och pratade länge länge, hon ska ha bebis om två veckor och jobbar fortfarande heltid, galna kvinna!

Efter lunch mötte jag och Freja upp Valla och Malin för långpromenad i skogen, superhärligt. Sen var det bara att gå hem och ta hand om min sjuka man, stackarn ligger hemma med över 39 graders feber, hoppas jag å Lillis klarar oss!

Imorgon är det BVC dags igen och sedan ska vi till öppna förskolan för fotografering, spännande! Måste komma på vad lilltjejen ska ha på sig för fint och så måste jag hinna göra mig själv tjusig också, vilken pers :)
Nu: skönhetssömn och hoppas på att Freja sover hela natten i sin egna säng, vilket hon inte gjort de senaste nätterna, lilla mammagrisen vill vara nära sin mamma, mysigt men inte speciellt skönt för min stackars kropp som ligger i en förvriden ställning...




Det finns inget sötare än den här lilla sovande ängeln <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0