Glad påsk!

Glad påsk på er från ett somrigt Gotland! Här är det nämligen sol och 18 grader varmt, det var till och med så att Freja blev för varm i sin fleecetröja och Tobbe blev lite orolig att hon behövde vatten!

Vi har varit och ätit lunch i fantastiska djupvik och Freja var glad som få, bajsade ned sig helt och fick byta kläder  sen somnade hon som en stock i bilen. Efter lunchen åkte vi på en liten loppis/prylrunda och hittade lite roliga presenter. Men det bästa av allt, vi hittade en oljelampa från klong, ni kanske minns att jag skrev om den hör på bloggen för några månader sedan för halva priset!!! De är så nedrans dyra att köpa så gissa om vi blev glada! Bra dag helt enkelt. Nu sitter jag ute i solen på uteplatsen och bloggar, Freja sover i sin vagn och Tobbe stökar i köket, sedan blir det påskmiddag med mina föräldrar, min farbror och hans fru!





Ja just det, Freja bajsade även ner sig ytterligare en gång då var ombytena slut så då fick man åka naken i bilstolen på väg hem :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0