Världens bästa

Idag har jag blivit totalt jäkla toköverraskad! Jag tror aldrig jag blivit så blåst någonsin! 
Jag har vetat länge att vi idag skulle ut till tobbes föräldrar och hjälpa dem med lite saker inför vintern. Jag gick upp som vanligt imorse å jag å Tobbe byggde ihop byrån vi köpt till Lillis rum och myste lite, klockan 14 skulle vi vara ute hos svärföräldrarna och Tobbe var ovanligt långsam och skulle dra ut på saker. Jag tänkte inte så mycket på det men tyckte det var konstigt eftersom Tobbe alltid är snabb som blixten. När han ville åka på sightseeing i Täby 20 minuter innan vi skulle vara där blev jag lite irriterad. När han sedan svängde in helt fel i Åkersberga blev jag ännu mer irriterad, vi svängde sedan in där Carro och John bor å då såg jag tobbes systers bil, då blev jag misstänksam. Tobbe sa att jag kanske inte alls ska ut till svärföräldrarna å då fattade jag att något var på G, snacka om seg tjej. Jag brukar alltid ana när något e på G men absolut inte den här gången!!!
Misan å mina fina tjejer hade fått ihop alla jag tycker bäst om för en fantastisk storkfest! Massvis med godsaker, cupcakes, bullar och snittar, roliga lekar och massa helt fantastiska presenter. Jag är så enormt rörd över hur fint de gjort och jag är så enormt tacksam för alla fantastiska människor jag har omkring mig! Orden räcket inte till för att beskriva hur oerhört tacksam jag är!
Massvis med kärlek till er alla ❤️❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad hittar du på för nåt om dagarna? Är du redo för den stora dagen? Hur är allt? <3

2013-10-24 @ 21:14:58
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0