Nöjd med livet

Idag är det söndag och imorgon går folk till jobb och skola igen, men inte jag! Det känns jättekonstigt men nu är jag sjukskriven fram till beräknad förlossning den 25/11 och har hur mycket tid som helst att ta hand om mig själv vilket är precis vad jag tänker göra! Jag tänker ge mig själv möjligheten att ta en tupplur mitt på dagen för att jag är trött, ta promenader, gå och simma, umgås med vänner, gå på bio... Verkligen ta vara på den sista tiden utan barn helt enkelt och det känns så himla skönt. I vanliga fall skulle jag blivit panikslagen av att inte ha något att göra men nu känns det bara så himla skönt. Jag har börjat lära mig att slappna av lite tror jag, det behöver jag!

Nu ska jag läsa en bok och imorgon ska jag dra mig i sängen länge innan frukost och bara mysa med mina katter!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Det låter underbart :) hoppas att du får en härlig dag <3

2013-10-10 @ 08:10:49
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0