Trött, tröttare, Mickis

Helvete vad trött jag är idag. Jag känner mig helt förvirrad, så trött är jag. Tobbe sa precis - Eh, hur ska jag säga de här på ett snällt sätt... Men du ser hängig ut, liksom jääättetrött. Ska du kanske vila en stund älskling? 
Jag tror han har rätt så nu ligger jag och min kudde i sängen å vilar. Solen skiner och det är fantastiskt väder ute, jag borde passa på att gå ut å promenera, men de e väl bara att lyssna på kroppen!

Nu är det så otroligt fint hemma hos oss, städat och fint och tapeterna är på plats, lampor i taken å gardiner, jag vill bara mysa hemma för jag trivs så himlans bra! Äntligen känns det ombonat och verkligen som ett hem. Snart får jag till och med plocka fram julen, vi vet alla hur mycket jag älskar det! 

Nej just det, sova var det ja. Hoppas ni har en härlig söndag. Hörs senare!!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja, jag är lite lugnare än sist jag pluggade :P Ja, Keyloth kom hem i lördags natt, så nu är han på slutspurten med examensarbetet.
Hur är det med dig?! Du är ju också inne på slutspurten, fast en helt annan :) Hihi, när jag är inne på lindex här nedanför så tar jag en sväng bort till bebiskläderna och vill köpa upp hela sortimentet till lillis :) Kan du hålla dig när du är i butiker?! Kram <3

2013-11-19 @ 09:14:15
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0