Smygstartar...

Nästa söndag är det första advent men eftersom jag älskar att ta fram alla julsakerna och piffa hemma så tjuvstartar jag redan idag för tänk om det kommer en liten i nästa vecka, då kommer jag säkert inte ha tid att piffa :)
Så nu är stjärnorna uppsatta, ljusstakarna i fönstrena tända, adventsljusen är på plats och snart ska jag sätta upp ljusslingan på balkongen, måste bara få i mig lite lunch först. På måndag tänkte jag åka å införskaffa lite julblommor och fortsätta mitt julmys. Åh, vad jag älskar julen, helt plötsligt börjar jag till och med längta efter snö!

Nu kommer strax Tobbe hem med mat till mig så jag ska gå å äta. Hoppas att ni har en fin lördag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0