Kom igen nu!

Började dagen med ett besök hos min kiropraktor Katarina som blev arg för att jag kom idag igen med magen, haha hon tyckte hon skulle komma igår på hennes namnsdag. Underbart att vara hos henne i alla fall för nu känns det så mycket bättre i kroppen och framförallt i höfterna som gjort så ont de senaste dagarna. Efter besöket hos Katarina tog jag en sväng till mörby centrum för jag behövde verkligen investera i mössa, vantar å varm halsduk, det var nämligen -3 grader här i Stockholm idag. Brr! Jag hade hoppats på å slippa sådan här kyla med magen då jag verkligen inte får igen vinterjackan å vägrar köpa en när jag nu passerat beräknat datum, men nu har jag halsduk som håller mig varm i alla fall! Stötte på en gammal kollega i centrum å blev bjuden på fika och en pratstund, himla trevligt. Sedan åkte jag vidare till Frida för att hjälpa henne flyttpacka eller snarare stjälpa hehe men vi fick ut några saker på blocket och Facebook så hon blev i alla fall av med en byrå. En lunch på de å sen var jag helt slut! Eftermiddagslur på soffan å molande värk i ryggen... Kom på mig själv med att helt omedvetet gå å packa ner kläder i BB väskan, man vet ju inte om den här molande värken betyder något. 
Händer det inget under natten ska jag försöka komma iväg å klippa mig imorgon mitt hår ser fruktansvärt ut. Förutom de blir det kanske ett sista (!) besök hos barnmorskan...

Nej nu ska jag sluta babbla å babbla... Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0