Jag trodde jag hade en vän

Idag har jag en riktigt dålig dag. Krämpor i kroppen och en huvudvärk som håller på att döda mig. Förutom allt det är jag även skitledsen. För en tid sedan hände något med någon jag kallade för vän, någon jag kallat för en av mina bästa vänner i ungefär 18 år kom jag fram till igår. Den här såkallade vännen har inte bara behandlat MIG som skit utan har även försökt få med andra av mina nära på att tycka att jag är en idiot. Hon ringde Tobbe och tyckte att hon skulle få medhåll från honom om att jag har blivit konstig under graviditeten vilket hon såklart inte lyckades med, och nu igår fick jag reda på att hennes mamma har kontaktat min mamma och sagt att det är så tråkigt hur "jag har vänt dem ryggen". De gör mig så jävulskt ledsen. Det är dem som vänt mig ryggen och hittat på en massa saker om mig som jag inte ens gjort. Jag har aldrig någonsin blivit så illa behandlad av någon i hela mitt liv och nu ska jag få höra hur hemsk JAG är. Jag har försökt att inte bry mig, vara stark och försökt se det som så att det är jag som vinner på att få ut dessa människor ur mitt liv, jag vill ändå inte ha någon som behandlar mig så i det men någon gång kommer man till en gräns när man inte orkar mer. När det går så långt att min mamma ska kontaktas för att hon ska få reda på "hur hemsk jag är" då rinner det över. Jag undrar vad som sagts om mig i sällskap av alla våra gemensamma vänner, tycker de också att jag är hemsk nu för de bara hört hennes sida av storyn? Jag orkar inte ens tänka mer på det nu för då blir jag ännu mer ledsen. 

Älskliga älsklingen är i varje fall världsbäst och kom hem med massa tidningar och choklad till mig imorse ❤️




Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad arg jag blir!!!! Varför gör man så?! Du vet att du alltid får ringa mig om du vill och behöver. Du är fantastisk, Mickis, tro inte något annat! <3

2013-11-25 @ 16:53:52
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0