Gravidstatus

Känner mig som en valross, osmidig, orörlig och allmänt obekväm! Jag får ont i höfterna när jag sover och kan omöjligt ligga skönt, trots det sov jag hela natten utan att ens behöva gå på toa, kors i taket! Hur nervös jag än är för att du ska komma ut så vore det faktiskt rätt skönt nu tjejen. Min kropp vill sova på mage igen:)

Idag ska jag till tandläkaren för sextonde  gången känns det som och har jag tur så kanske kanske jag snart kan få en ny hel framtand, det skulle vara trevligt att slippa se ut som en pirat faktiskt. Men vi får väl se hur det blir den här gången, jag har inte så höga förhoppningar eftersom det varit så mycket trassel hittills. 

Nej om man skulle ta och starta den här dagen, kanske gå upp och göra frukost... 





Kommentarer
Postat av: Carro

Haha bra bild

2013-11-07 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0