Blä

Sammandragningar, smärta, trötthet och oro, ja det är ungefär där jag befinner mig just precis nu. Jag vill bara att hon ska komma ut nu så jag slipper oroa mig för henne där inne hela tiden. Hon och hennes ojämna rörelsemönster. Hela natten till idag oroade jag mig å halva dagen idag, sedan somnade jag på soffan för jag var så utmattad. En sväng till barnmorskan lugnade mig lite i alla fall, jämna fina hjärtslag och hon reagerade direkt när vi "bråkade" lite med henne vilket är bra. Nu ligger jag i sängen med sammandragningar å bara väntar på att något ska hända men det behöver det ju inte alls göra... 

Ska försöka sova nu så får vi se var jag står imorgon, tandläkaren eller förlossningen? 

Trött blivande morsa som efter 9 månader i varje fall fått tillbaka lockarna i håret :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0