Fit for fight!

Det känns så himla bra just nu, känns som jag har lite kontroll på situationen :)
Förut har jag känt mig lite överväldigad av alla saker som behöver inhandlas och denna djungel av barnvagnar och babyskydd å allt vad det är man behöver! Men nu känner jag mig påläst och redo för att ta beslut!
Vi har hittat en vagn som vi har provkört och som har fått väldigt bra recensioner både av barnvagnsfolk och användare, dessutom hittade jag den nu på blocket för halva priset så den ska vi åka å kolla på, dessutom hittade jag ett babyskydd på blocket som passar till vagnen och det är exakt det vi har tittat på! Hoppas hoppas att båda är fina så vi kan ta med dem hem å vara klara med de två absolut mest jobbiga grejorna :)

Sen när det är inhandlat får man börja kolla på allt man inte behöver riktigt lika mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0