Badkruka

Alla som känner mig vet att jag egentligen är en fisk. Jag trivs bättre i vatten en på land och kan bada i timmar. Nu är problemet bara att jag blivit en badkruka! Det måste vara varmt i vattnet för att jag ska kunna bada annars står jag bara å skriker och så tar det 25 minuter för mig att komma i. När jag väl är i kan jag simma länge men jag kommer ju aldrig i :p
Trots att det varit så varmt i sommar blir det inte varmt i vattnet och jag har vara badat två (!) gånger, pinsamt! Hoppas det ändras när vi åker till Gotland, där brukar det alltid bli varmt i vattnet!
Typiskt I-landsproblem, jag vet!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du får komma hit ;) igår var det 24 grader i vattnet när jag var vid stranden. Så himla härligt!!!
Hur är det på Gotland?
Puss!!

2013-07-29 @ 23:15:15
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0