Olycksfågel

Förut har min lillebror varit familjens olycksfågel men det verkarvara jag som tagit över den rollen. Jag vet inte ens om jag vågar skriva detta men jag är sjukskriven igen... Blev hundbiten på jobbet igår. Min hand hamnade emellan två hundar som bråkade. Blev akuten igen, röntgen å tvätt. Inget e brutet men jag måste gå till vårdcentralen varannan dag och lägga om såret. De e lite skrattretande ändå, jag tror jag har varit borta mer än jag varit på jobbet i år.

Det är i alla fall skönt att jag inte är så pass sjuk att jag måste ligga hemma i sängen. Frida kom över med lunch idag å sen gick jag ut på en långsam promenad i det fantastiska vädret.
Snart ska vi till veterinären med Milo, hans jäkla eksem på magen vill inte gå över så nu har vi bestämt att det måste kollas upp, får se vad det är.

Ursäkta vissa äckliga bilder, Barbara tvungen, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0