Barnet i mig

Igår var vi iväg till veterinären med Milo som jag berättade tidigare. Dom sövde honom å tog urinprov å de var jätteläskigt, lilla Milen. Idag går vi provsvaren så får vi se vad det kan vara med vår lille älskling.

Efter veterinären kom Isabelle och Elliot, tobbes syskonbarn över en stund för att hänga med mig medan Johanna och Tobbe åkte å köpte ett skrivbord till Johanna. Vi spelade Mario på mitt Wii U och fy fasen va kul de e att spela med barn. Vi var lika exalterade alla tre å våra grannar hörde nog våra skrik:) det var inte så lätt att spela med en hand men det gick!

Jaha, vad ska jag göra med den här dagen då? En promenad blir det och sen kanske lite målning tror jag. Vi får se vad livet som sjukskriven erbjuder idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0