Mitt hjärta blöder

Det sägs att när amningen kommer igång så blir allt upp och ner för mamma, känslorna är överallt och man fattar ingenting. Ja det är sant. Jag har aldrig upplevt något liknande jag känner alla känslor man kan känna inom loppet av en dag. Jag är så lycklig att jag spricker, så orolig att jag gråter, saknar Freja så mycket när hon sover att jag måste hejda mig själv från att väcka henne. Mitt hjärta blöder verkligen när jag tittar på henne, hon är det finaste som någonsin har funnits och hon är min, jag kan inte sluta titta på henne. Nu storgråter jag igen. Jag älskar den här lilla tjejen med allt vad jag har. 




Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag blir ju alldeles lycklig o rörd när jag läser det här. Det låter som en helt fantastisk kärlek. Längtar tills jag får träffa din ögonsten <3

2013-12-09 @ 21:18:20
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0