Julafton 2013

Nu är strax julafton slut för den här gången, Frejas allra första. Dagen har verkligen varit sypermysig trots regn och rusk. Vi började morgonen med några klappar och frukost i soffan med tända ljus och sedan åkte vår lilla familj hem till farmor för lite julfika och julklappar. Det är så härligt att se hur farmor lyser upp när Freja är i närheten! 

Efter fikat var vi tvungna att åka hem och göra julfint hemma. Igår hade vi en väldigt arg bebis så vi hann inte riktigt med att göra fint hemma. Freja satt så snällt i sin sitter så vi hann både plocka undan, duka julbordet, göra oss själv fina och slänga ett öga på Kalle anka. Sedan kom tobbes föräldrar och syster med pojkvän och vi åt oxfilé och drack champagne, en otraditionell men ack så fantastisk jul. Freja satt med i sin sitter å lallade under hela middagen, hon är så fin vår lilla tjej. Sen var det julklappsutdelning och Freja fick en helt fantastisk vit fårskinnsfäll och en mobil till sin vagn och jag, jag fick den bästa julklappen av alla, biljetter till John Mayer som kommer till Sverige den 12/6 nästa år. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag älskar John Mayer och hur mycket jag ser fram emot det, jag är så himla himla glad. Världens bästa fästman!

Nu ligger skrutten och snusar i sin säng bredvid mig och jag börjar också bli riktigt trött så nu är det dags för oss att sova. Imorgon kommer mina syskon med respektive hit för nästa julfirande, det ska bli så mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0