Nyinflyttad

Sist jag skrev här var innan vi hade flyttat, va dålig jag är. Nu har vi bott i nya lägenheten i lite mer än en vecka och vi trivs hur bra som helst, den är underbar. Våra små monster tycker om den hur mycket som helst och just nu hör jag hur dom kör ett av sina busrace runt hela lägenheten. Det finns ju lite mer yta att röra sig på här än vad det fanns i gamla lägenheten.
Än så länge känns det lite tomt, vi väntar på att våra nya fina soffor ska komma på torsdag, just nu har vi bara två fåtöljer i vårt stora vardagsrum så det ser lite roligt ut. Sen är det så mycket vi skulle vilja ha men det får komma lite vartefter, vi har bestämt att inte bara köpa för vi behöver utan vänta tills vi hittar saker vi verkligen tycker om.
Igår var vi och letade efter ett matbord och stolar. Det är så sjukt svårt och dyyyyrt. Vi hittade ett sjukt fint bord igår, bara 20 000:- utan stolar, verkligen som hittat...

Jaja, nu ska jag gå upp å äta frukost å göra något av den här söndagen. Vi hörs snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0