Jag och mina pälsklingar

Jag ligger i sängen och drar mig, det är så svårt att ta sig upp ur sängen just nu. Inte blir det bättre av att mina små pälsklingar har kommit och lagt sig hos mig. Milo har gosat in sig i min armhåla och sover som en stock, hur kan man gå upp då? Det spelar ingen roll, jag har ändå ingenting vettigt för mig idag. Mellan 15-21 kommer våra nya soffor så då måste jag vara hemma men annars har jag inget planerat.
Imorrn åker jag till Gotland med hela tjocka släkten för att fira min fina farmor som fyller 90 på söndag. Hon vet ingenting och det ska bli så kul att ta henne till Gotland, hon har inte kunnat åka dit på många år och hon verkligen älskar den ön. Hoppas bara att allt går bra!

Nej nu är det nog dags att försöka ta sig upp ur sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0