Inget att komma med

Jag är så dålig på att skriva här men jag gör inte så mycket, kanske det är därför.

I förra veckan bestämde jag mig för att hoppa av skolan, jag hade redan bestämt mig för länge sedan men hade tänkt gå klart den här kursen. Jag kände bara att det helt enkelt inte fanns någon motivation kvar alls å hoppade mitt i istället. Det är svårt att få ihop en tenta när man inte är intresserad. Så nu är jag ledig tills jag börjar jobba den 5/11, skönt kanske någon tycker men jag har ju i princip varit ledig hela hösten (har gått i skolan en dag i veckan) så jag börjar tröttna rätt rejält på att inte göra något. Ska bli skönt att komma igång och jobba.

Nu ska jag starta den här dagen, jag är hungrig som en varg.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Så skönt det måste va att ha tagit beslutet!!!! Du är inte ledig länge till, snart kommer vi!!! Hihi. Puss!

2012-10-23 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0