The end.

Imorse låg jag hemma i soffan å tittade på TV när jag fick ett samtal från min chef i butiken. Vi har gått i konkurs. Cheferna hade inte ett brytt sig om att höra av sig till henne utan hon fick reda på det när konkursförvaltarna var på väg dit. Cheferna har gått under jorden å går inte att få tag på. Snyggt skött? Nej, inte direkt. Jag har haft det på känn länge å trodde inte jag skulle ta de så hårt men jag blev faktiskt ledsen. Det kändes så skönt att ha sommaren säkrad med jobb men nu blir det inte riktigt så. Jag får lön i två månader, de e ju alltid något.

Nu är det alltså stora förändringar på fång i livet, kanske till och med större än man kan tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0