En helg av firande

5/5 - 2012
Ett datum jag aldrig kommer glömma. Det var nämligen datumet igår när jag å Tobbe förlovade oss. Jag har inte riktigt fattat att det är sant. Klockan 7 igår morse kom älsklingen in till mig när jag låg å sov med champagne å frågade om jag kanske ville förlova mig med honom. De e klart att jag sa ja :)
Jag visste att det skulle hända för vi har pratat om det länge å för nån månad sen köpte vi ringar men jag visste inte vilken dag det skulle bli. Vi åt en härligt lyxig frukost och drack skumpa, kan man börja dagen på ett bättre sätt? Gissa om jag gick runt med ett leende på läpparna hela dagen...
På kvällen gick vi ut och åt (självklart struntade jag i inflyttningsfesten!) på en mysig restaurang i Djursholm, tre rätters å drinkar å vin, sen tig vi en liten prommis ner vattnet å kollade på supermånen. En underbar kväll med min fina fästman!

Förutom vårt eget firande var det ju femårskalas, trettonårskalas och middag hos mamma och pappa. En härlig helg som jag inte vill ska ta slut, men imorrn börjar sista veckan på praktiken så det är bara att ladda igen.

Tack alla underbara som lyckönskat oss på vår förlovningsdag!

 


Kommentarer
Postat av: Jessie

Så lycklig du ser ut :)

2012-05-07 @ 17:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0