Dålig men bra dag

Jag har en dålig dag idag, eller snarare en dålig kväll. Känner mig sur och hängig. Tror de e all pollen som gör det och sen att jobba i konkursboet gör ju inte saken bättre. Det känns som att jag har dåligt samvete över något men jag vet inte vad. Som om de e nåt jag borde göra men inte gjort... Sjukt irriterande.

Men vi fick i alla fall lägenheten såld idag. Så himla skönt att vara färdig med den. Den 30/9 flyttar vi ut och den 1/10 flyttar den nya ägaren in. Det känns jättekul men ändå lite sorgligt. Jag älskar den här lägenheten å de finns så många minnen här. Jag å T hade vår första dejt här... Vi förlovade oss här! Ååååh, men nu börjar ett nytt kapitel i våra liv och det kommer bli superbra!

Nu ska jag nog sluta skriva innan jag blir alldeles sentimental!
God natt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0