Sol i sinne

Jag sitter på balkongen just nu å skriver. Jag sitter i linne i solen å jag svettas!!! Det känns för fasen som sommar, jag skulle kunna sitta i bikini här uppe i kastrullen som är vår balkong!
Jag har ätit frukost här ute å nu sitter jag här å försöker plugga. Katterna ligger brevid mig å rullar sig i solen. Det är inte bara vi människor som gillar våren.

Jag ska träffa min handledare kl 11.20 för å prata om praktiken som börjar på måndag å sen åker jag in till universitetet för att plugga med Anna. Imorrn smäller det. Då är det tentan med stort T. E väldigt osäker på att jag kommer klara den men om det är någon som är bra på att ordbajsning då e det ta mej fasen jag.

Nämen om man kanske skulle slita sig från solen å gå å ta en dusch... Nä inte än, bara en liten stund till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0