God morgon

God morgon gott folk! De e lördag morgon å Tobbe väckte mig klockan 7. Aldrig får man sova i de här huset :p

Igår var det tenta å det gick bra! Lyckades tyda vilka alla texter var och skriva bra saker om dom. Jag hade en väldans tur för de texter som kom kunde jag! Efter tentan åkte jag å Anna till Djursholm å åt lunch å sen till kista för lite shopping. Anna hittade massa fina grejer å jag hittade ett linne å en liten present till min guddotter som ska komma i augusti :) det gäller ju att vara ute i god tid!!

På kvällen kom båda mina syskon hit å vi hade fredagsmyset med tacos å öl å pratade om verkligen allt mellan himmel å jord! Supermysigt!

Idag blir det däckbyte på bil, målning (tror jag om Tobbe tillåter hehe) storhandling å långpromenad. Idag är min sista lediga dag på länge, nästa gång jag e ledig är på påskdagen, så idag måste det hinnas med lite saker!

Här kommer min vecka i bilder. Jag har hittat en rolig collage app till ifånen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0