Oops

Eftersom jag inte gör så mycket just nu har jag ingenting att skriva om. Jag blev biten av en hundjävel i tisdags å e sjukskriven i tio dagar med en obrukbar vänsterhand. Så sjukt frustrerande, men jag är jääääävligt glad att det inte är högerhanden då hade jag fan inte kunnat göra något! På måndag ska jag på återbesök till läkaren å hoppas på att bli av med bandaget. Idag har jag å Tobbe åkt på utflykt till Värmdö. Vi spanade lite på vackra hus vid vattnet bara för de e så roligt å titta å åt lunch på ett bageri där de hade alldeles underbara bakverk. Funderar på å ta med mina skåningar dit i veckan när dom kommer! Nu kommer snart Christian hit å vi ska laga middag. Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag saknar dig också!!
Vet du vilken helg du kommer ner än? Vi ska till Lisseberg en helt (antagligen en lördag) nu i slutet av augusti, ej bestämt vilken helg än. Men vi kan ju hinna ses ändå, även om det blir samma. Ska ni hälsa på Alexia då? Puss!

2012-08-07 @ 12:29:38
URL: http://jessiies.blogg.se
Postat av: Jessie

På tisdagar och onsdagar slutar jag vid två-tre, så då har jag mest tid, men hade gärna velat träffa dig en snabbis även om det blir en måndag :)

2012-08-08 @ 21:20:28
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0