Dumma blogg

Jag blir galen på detta, jag kommer verkligen inte in här. Nu har jag fått reda på att appen inte fungerar i det nya verktyget men jag kan ju inte ens komma in här varje gång jag försöker, sidan står bara å tuggar. Arg tjej, ja!

Aja nu e jag inne i alla fall å tänkte uppdatera lite om den senaste tiden. Det har ju varit midsommar å allt. Midsommar spenderades nere i Skåne med massa vänner, god dricka å mat. Dock regnade det men lagon till at vi satte oss till bords sprack det upp så det var bara att flytta ut hela dukningen, e det sol så måste man ju vara ute!
Sen har vi varit ett dygn i Finland med hela Tobbes familj för att gå på begravning. Det var tråkigt att behöva åka dit för det men det var väldigt roligt att se allt jag hört så mycket om av Tobbe när han berättar om sina somrar där.

Det var en kort sammanfattning, jag får visa bilder sen för jag håller på å för över från min telefon. Gud jag måste verkligen bli bättre på att använda kameran istället för att bara fota med telefonen.

Nu hoppas vi att den här himlans bloggen funkar!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0