Ush

Ush vilket hemskt inlägg jag la in här i lördags, bara massa utropstecken överallt. Vad har hänt egentligen? Antagligen är det för att jag nästan enbart skriver på mobilen å då blir det slarvigt. Men så får det inte bli igen, Ush!

Helgen då, hur har den varit? Jo jättebra men fullspäckad. Igår fyllde Tobbe år och det var kalas för hela slanten. Spenderade hela förmiddagen med att baka kakor och tårtor och sen kom hela tobbes stora familj på födelsedagsfika. När dom gått hem hade vi paus en timma å sen kom min familj på middag. Helt galen dag, men jäkligt trevlig!

Idag var det jobb igen, bara två dagar kvar nu å sen börjar skolan igen, det ska faktiskt bli ganska skönt... Fast jag vill vara ledig några dagar också, de e jag värd!

Nej nu ska jag kolla på TV, ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0