Smart drag

Ibland tar jag bra beslut. Jag har beslutat mig för att behålla alla böcker som jag köper under utbildningen för att man kanske kan behöva dom igen å nu har det visat sig att jag har tagit rätt beslut. Den här kursen kommer jag använda tre böcker som jag redan har, så nu slipper jag betala för de den här gången, tjohooo!

Annars sitter jag just nu å kollar på flygbiljetter. Vi håller på å planerar sommaren här hemma hos familjen Glavare/Montelius. Det kanske låter tidigt men jag håller på å pratar om sommarjobb på pensionatet å Tobbe måste snart önska semester så det gäller att ha koll på läget tidigt om man vill komma iväg någonstans. Jag jobbar ju dessutom två jobb nu så det gäller att allt ska gå ihop. De e inte lätt. Vi vill ju spara så mycket pengar det bara går till lägenheten eftersom vi flyttar i september, men något kul ska man väl få ha ändå så vi kommer antagligen åka ner till Tobbers föräldrars hus i Frankrike i augusti. Därför sitter jag å kollar på flygbiljetter till NIce just nu :)

Har ni några planer för sommaren än?






Nu ska jag å Tobbe baka scones för Bettan kommer på fika å sen blir det träning. Hoppas ni har en mysig söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0