Hängig

Idag är sista dagen på mitt jobb här ute på pensionatet för imorrn börjar nämligen skolan igen, det vill säga om jag får börja nästa kurs eftersom stockholms äckliga universitet inte kan ge elever rätt information eller registrera oss elever på rätt sätt. Det känns bra att man är trött på skolan redan innan man har börjat.

Nu sitter jag här i dagishuset bland dagishundarna å skriver, jag har nämligen blivit personlig assistent för en dag. Det är en ny liten hund som heter mimmi som ska skolas in här på dagis och hon är lite rädd så nu håller jag på och försöker få in den lille plutten i gänget. Ingen målning idag alltså, phew.

För att komma in på något helt annat så känner jag mig riktigt risig idag, jag har ont i halsen, ont i huvudet å det susar i öronen, perfekt att jag ska bli sjuk nu när jag äntligen ska vara lite ledig i några dagar, men men så är det.

Nu ska jag försöka smyga runt hörnan å kolla på hundarna om dom sköter sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0