Underbart!

Jag står på jobbet och surfar runt på massa sidor för att få lite inspiration, hamnade på en sida med barngrejjer, fråga mig inte hur jag hamnade där, höhö. Men guuuuud det finns så himla mycket fina grejjer å kläder att köpa till småttingar, jag döööör! Å om inte allt för lång tid kommer jag få anledning till att köpa massa söta små saker till en liten plutt. OH MY GOD tänker kanske några nu, ska hon ha barn å har inte sagt något till mig?!?!? Bettan jag kan tänka mig att du höll på å dö när du läste det eftersom du vet att jag har en hemlighet men inte vill säga vad det är :p Men ni kan vara lugna, de e inte jag utan en av mina absolut närmsta vänner som kommer få förökning under 2012. Det känns helt overkligt att vi har blivit så gamla att våra lilla kompisskara börjar få förökning. Men gud va roligt det ska bli. Jag vet någon som kommer bli bortskämd!
Nu är det bara 31 minuter kvar tills jag får gå hem å inte pussa på min man som blivit magsjuk, typiskt, jaghar ju inte träffat honom på en vecka :( men de e skönt att bara ha honom hemma igen, jag har saknat honom!
Ha en mysig fredagkväll så hörs vi säkert imorgon! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad roligt! Montelius är ju väldigt ovanligt, tycker alltid det är lika roligt att stöta på någon eller hitta något på nätet med samma efternamn som jag inte ens visste fanns. Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2012-02-10 @ 21:38:53
URL: http://micaelamontelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0