Jobbig tid

Jag känner inte igen mig själv just nu. När jag inte är ledsen är jag apatisk. Jag vet precis vad det beror på och jag tror jag kanske måste göra något åt det för mitt eget välmående. Men jag orkar inte, jag orkar inte börja om igen, på ruta ett, som så många gånger förr. Fast jag vet att det är vad jag måste göra. Tobbe är bäst, han stöttar mig i alla lägen och stödjer mig i vilket beslut jag än tar. Det är bara en sak jag vet just nu och det är att jag inte mår bra i mitt liv just nu och är inte det de allra viktigaste, att man får må bra?


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja! Att må bra är det viktigaste <3 så gör det du behöver för att må bra igen, det valet kommer att vara rätt val oavsett vad det är eller hur stort steget är. Kram o kärlek <3

2012-12-16 @ 10:33:35
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0