Vi har alla våra svaga punkter

Jaha, då var det dags för en vecka av motgång. Jag har gått upp 0,4 kg, det känns ju surt, fast jag vet också att den här veckan har varit slarvig. Jag har inte tränat nån gång på grund av tidsbrist, å jag har ätit mindre bra, dessutom har det blivit en del vin i helgen. Men de e ju bara att acceptera att man måste ha sådana veckor också. Det viktiga nu är att ta nya tag den här veckan å inte falla in i dåliga mönster igen. Kämpa på.

Helgen har i varje fall varit skön. I fredags fick jag ett ryck å gick å klippte mig. Lite snelugg å uppklippning. Nu känns det som att håret faller lite snyggare. Efter det var det myskväll med flickorna. Igår målade vi å tittade på ett utebord vi ska köpa å sen var det middag hos tobbes syster, väldans trevligt. Idag blir det målning igen å kanske en sväng till gymmet!

Det var skönt med helg men fan va fort den e över. Skönt att nästa helg är långhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0