Välbehövlig paus

Idag efter praktiken åkte jag in till stan för att träffa Anna å fika lite. Väldans skönt att bara få prata av sig å få någon annans perspektiv på praktiken, de e så mycket nu så man blir helt snurrig i skallen men de går väl de med till slut. Jag klarade i alla fall litteratur tentan, det var ju en jävla tur!

Imorrn ska jag hålla lektion igen å sen e de massa möten å sen e de helg, fy fan va skönt det ska bli! Jag ska inte tänka på grammatik eller lektionsplanering förrän på söndag kväll!

På väg hem från stan tog jag en sväng in på hm för att se om dom hade något av allt det blåa men de hade tydligen inte kommit in än. Men de blev två toppar å massa fint från hm home. En sängkappa, två kuddar, ljus å en förvaringskorg. Måste ju ha lite fint piff för snart ska ju vår fina lägenhet ut på hemnet. Vi hoppas på att bli klara med målningen nästa vecka!

Nu måste jag tvätta å hitta på några bra extrauppgifter till alla dom små barnen som jobbar så jävla fort!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh, jag vill se vad du köpt :)

Hoppas du får en skön och avkopplande helg <3

2012-04-21 @ 13:39:08
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0