Söndagsångest

Söndag idag å imorrn börjar praktiken igen. Jag vill inte!!! E nervös för att hålla lektion de första jag gör imorgon bitti, jag blir så trött på mig själv å att jag blir så jäkla nervös.

Helgen har varit bra, firandet i fredags var jättetrevligt å de va mysigt att se alla igen! Igår var det riktigt jävla siktväder här i Stockholm det snöade å senare på dagen övergick det i regn som sen på kvällen övergick i sol... Weird. Men jag spenderade dagen framför tvn, jätteskönt att bara ta det lugnt. På kvällen var Tobbe på ufc, så jag unnade mig lite god mat å faktiskt lite godis, för de tyckte jag att jag var värd.

Trots godiset igår går viktkurvan neråt, den här veckan tappade jag 0,8 kg. Jag fortsätter kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0