Mindre duktig

Igår hade vi ju en massa fina vänner på middag hemma hos oss å jag måste väl erkänna att igår var jag minsann inte alls duktig med maten. Det blev varmrätt å efterrätt å en massa öl å vin. Men vafan de e första gången på två månader, då måste man få ha lite roligt också. Men nu blir det träning å sallad resten av veckan :p
Vi hade i alla fall väldans trevligt!
Idag är det jobb för min del å sen hem till min lilla familj för myskväll framför tv:n. Tobbe har fått en knäpp å har sagt att jag får välja vilken film jag vill så de ska jag passa på att utnyttja. Funderar på å välja crossroads med britney spears bara för att retas, hehehehe.
Ja de var väl de jag ville säga, tjipp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0