Hiss eller diss?

Jag står på jobbet nu å har det väldans lugnt så jag har stått å pillat med en ny design i några timmar. Det går så himlans långsamt när jag ska göra det för jag gör det så sällan å hinner glömma hur man gör. Det krävs många försök för att komma dit jag vill men nu tycker jag den blev väldans fin faktiskt!
Vad tycker ni hiss eller diss?
Glad påsk på er allesamman. Efter jobbet klockan 16 kommer älskling å plockar upp mig för att åka ut till landet å fira påsk med hela hans familj. God mat å trevligt sällskap de blir trevlans! Imorgon kommer alla fina vänner hem till oss på lite påskmys så det kommer vara en trevlig helg för min del. Hur firar ni påsken?
Stor kram på er å ät nu inte föööör mycket godis :)

Kommentarer
Postat av: Jessie

HISS!!

2012-04-08 @ 19:09:14
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0