Plugga, jobba...

Plugga, jobba, plugga, sova, plugga... Ja så ser mitt liv ut just nu. Jag insåg idag att jag inte kollat Facebook, inte läst några bloggar eller läst några nyheter på nästan tre dagar. Det är ju helt bisarrt! Men igår streckläste jag en hel roman som jag måste läst ut tills imorrn (den gjorde mig dessutom ledsen å deprimerad, pissbok!) å
idag har jag jobbat å haft så jäkla mycket att höra å sen var det bara direkt hem å stoppa näsan i nästa bok. Jag gav mig själv tillåtelse att kolla på desperate på tv för de får man! Men nu, tillbaka till plugg å kanske lite sömn!

Fan va tråkigt det måste vara att läsa om mitt liv just nu... Men vad ska jag skriva om då?
Jaja, Gonatt!

Förresten, kanelbullens dag idag! Har ni ätit nån? Jag har ätit två för de får man när den ska firas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0