In the rear-view mirror

Hej på er alla söndagströtta.
Idag står jag på jobbet galet uttråkad å lite småbakis efter tjejkvällen igår. Vi lyckades hälla i oss tre flaskor vin på tre personer... hehe, jag kanske kan förstå varför jag e lite småbakis idag ändå...
Vi hade så himla mysigt å satt å snackade om gamla minnen å allt vi varit med tillsammans, tänk att vi känt varandra i så många år nu. Carro har jag känt i 10 år (!) å Bettan i 7 eller 8, hur är det möjligt?

Efter en sådan kväll börjar man ju kolla bakåt i fotoalbumen å kommer ihåg ännu mer fina stunder man haft under sitt inte överdrivet långa liv. Så nu tänkte jag bjuda på en liten tripp down memorylane, del 1.

Den här tillbakablicken får handla om min fina fina tid i Skåneland å alla fantastiskt fina människor som jag lärde känna där nere å som jag saknar så himlans mycket. Tänk vilka sjuka fester vi hade på Tullis, mysiga dagar i skolan, en härlig utflykt... ja det finns så många fina minnen som jag e så otroligt glad att jag har.


Min favoritbild på oss tre, från vår mysiga utflykt en solig dag på sensommaren om jag inte minns fel.


Jag gamle mannen o Carroliten


Galna fyllor på Tullis å nationshäng...


Två mongomuppar


Kö till nation för Timbuktu skulle spela tror jag...






Kräftskiva hemma hos Malin!


Å Dennis fick hår...




Bowling å middag med fina flickorna


Vi drog till Kreta



Fina tider med fina människor!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh <3 Jag är så himla glad att jag fick vara med om den tiden med er!! Tänk, vi har varit unga, galna och vilda! Det känns så himla gött när jag ska bli sambo och har jobb och sånt. Jag har varit ung. Jag vill inte festa sådär nu, men jag är glad att jag gjort det. Och att jag gjort det med er!! Vi hade så jäkla kul och jag är så glad för den tiden!! Men jag saknar dig. För vi hade varit så himla bra tillsammans även nu! Tänk om vi bott nära, du och Tobbe, jag och Keyloth, Carro och Olli. Jag hade velat ha tjejkvällar med er två <3 Oj, nu börjar jag bli lite väl känslosam. Får nog avrunda lite så jag inte börjar lipa :) Puss hjärtat!

2011-05-22 @ 17:34:12
Postat av: Carro

Tack för en trevlig kväll!

2011-05-22 @ 17:49:23
Postat av: carroliten

Åh sötnos! detta var ett jättefint inlägg.. en å en annan tår kröp fram, alla minnen, alla skratt, kramar, ord, gråt, så mycket! Jag tänker tillbaka och mins allt kul! Det oslagbara gänget ! Mickis,Jessie och Dennis! ååå. kanske kanske kan man fixa en återträff? på nått vänster... de hade varit så guldvärd!



Det är så coolt att vi är sambo nu, stabila liksom. de va ju vi inte förr ;) men jag tror att allt de vi gick igenom, fick oss att hamna här. Med våra helt underbara killar. :)



Saknar dej så obeskrivligt mycket <3 Finis! Vi måste upp till stockholm!!! Vill ju !! När har du semester?? PUSS

2011-06-02 @ 17:19:26
URL: http://carros.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0