Purple it is

Goddag.
Idag har varit en konstig dag med mycket blandade känslor. Den började inte så där jättesuper. Skulle träffa min grupp i skolan för att gå igenom allting inför den muntiliga tentan imorgon. Jag vet inte riktigt om jag har berättat för er hur illa jag tycker om  min grupp men för att förklara det kort så hatar jag dom för dom är alla en bunt idioter som inte anstränger sig ett skit! Tycker du att jag är hård nu? Nej, de är jag verkligen inte, de där var att uttrycka det snällt. Föstår du då hur illa det är? I alla fall... vi hade bestämt att träffas klockan 10.00 utanför skolans bibliotek. Jag står där och väntar å väntar å ingen dyker upp. Till slut kommer en av dom men ingen annan. Efter 55 (!) minuter dyker dom upp å ber inte ens om ursäkt, inte ett endaste litet ursäkta eller en liten förklaring, INGENTING! (Till saken hör också att vi skulle träffats i tisdags men då behagade ingen att komma.) Sen när vi ska gå igenom allting så visar det sig att det bara är jag å en person till som överhuvudtaget läst det vi ska läsa till tentan. Jävla satans skit idioter! Jag var tvungen att ringa till Tobbe och gråta litegrann. Om de inte vore för att de e en diskussionstenta hade jag för längesedan sagt till någon av lärarna.

Jaja, sen blev dagen i alla fall bättre. Jag å Tobbe åkte till Täby centrum för att köpa alla födelsedagspresenter vi måste ha med oss när vi ska på kalas på lördag, det är nämligen 4 personer i samma familj som har fyllt/fyller snart år så det blev till att storhandla födelsedagspresenter! Å när vi ändå va där hittade jag litegrann till mig själv också. En tröja en blus å ett fint lila skal till min lilla iphone så nu e den så tjusig å mickisig såååå, jag älskar lila!!!





Kommentarer
Postat av: bettan

de verkar verkligen vara idioter i din grupp. :) tur att du köpte dig ett lila fint skal så du blev glad. jag vill också köpa ett skal, fast först kanske jag ska köpa en iphone :)

2011-03-03 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0