Newbie

Well helluuu. How's it hangin?
Själv sitter jag på praktiken i min ensamhet å försöker planera en lektion. Jag ska om 45 minuter hålla i en dubbel lektion i religion. Shit pommes frites, jag kan absolut ingen om religion, jag e absolut inte troende å nu ska jag hålla lektion i religion, vafan har jag gett mig in på? Jag e ju inte ens konfirmerad.  Dom håller på med kristendomen å har precis pratat om jesu liv så nu har jag bestämt att vi ska prata om högtider och ceremonier, för att göra det lite lättare för mig eftersom jag vet vad julen å påsken handlar om! Likaså dop, konfirmation å giftermål... dom har jag lite koll på så så får de bli! Wish me luck!

Sen efter den lektionen så e jag klar med praktiken för denna gång! De e faktiskt ganska skönt att bli klar, framförallt för att jag snart åker iväg, tjohoo! Sen när jag kommer tillbaka e det ny kurs å då läser vi pedagogik, det ska bli jättespännande tycker jag, har alltid velat läsa det eftersom man har så stor nytta av det annars också å inte bara i skolan!

Jaja, nu sitter jag bara här å babblar på för att jag inte har någonting annat för mig, kanske ska gå å plugga på lite mer om kristendomen då! Tjipp




Drömmer om sommar, men snart så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0