Nästa punkt på listan

Jaha, då tar vi e checkar av nästa punkt på listan över 2011 års sjukdomar. Urinvägsinfektion, check! Nu börjar det ju bli skrattretande. Jag e så jävla trött på skiten! Jag som ska åka till Espana på lördag, men förhoppningsvis hinner penicillinet verka tills då så jag inte har ont längre i alla fall! Suck suck SUCK!

Dag 2 på vårat nya liv i alla fall å jag e så hungrig så jag håller på å avlida, men de e bara att suffer through för snart har man väl krympt magsäcken lite. Nämen så farligt e de absolut inte, men jag måste hitta på några bra mellanmål som inte involverar massa lyxigheter som färska bär för de har jag fasen inte råd med! Jag gillar ju inte yoghurt å sånt, men nåt ska man väl kunna komma på. Några tips kanske?

Om en timme ska jag iväg på Zumba, ska köra järnet för nu har jag inte tränat på två veckor å sen kommer jag ju antagligen inte träna i Spanien heller. Så nu blir det träning tisdag, onsdag torsdag! Pilates imorgon å afro på torsdag!

Jag ska väl ta å byta om till träningskläder då. Hare så bra!




Kommentarer
Postat av: Smarre

Hejja hejja frisk humör :)

2011-03-16 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0