Min rekommendation

Gud vilket hjärnsläpp jag fick när jag skulle skriva rubriken, stavas det verkligen så där? Jag har skrivit för mycket skolsaker så jag blir helt virrig i huvudet å kan inte stava längre.

I alla fall, jag tänkte bara komma med ett litet förslag till er som känner er stressade i allmänhet eller till er som lider av stress, gå på pilates! Jag va på mitt andra pilatespass igår å jag älskar det! Jag får ro i hela kroppen å kan verkligen slappna av. Dessutom så känner jag i hela kroppen idag, sjukt att man kan få så mycket träningsvärk av en så lugn träningsform. Så de e verkligen ett hett tips!

Nu ska jag kila iväg till skolan för att träffa min grupp å jobba med vår examinationsuppgift å sen ska vi på seminarie. Låååång dag blir det idag!
Ha de så bra så länge så hörs vi snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0