Let's get serious

God söndag på  er allesammans. Vad hittar ni på idag då? Jag har precis fått ett nytt batteri i min laptop som har legat undanstoppad i garderoben i säkert ett år, tjohoooo! Så nu har jag en dator som e min alldeles egen, som jag kan lägga in vad jag vill på, till å med lägga saker på skrivbordet utan att Tobbe skriker i högan sky ;)

Snart ska vi åka å storhandla mat för imorgon ska jag å mannen påbörja projekt beach -2011 (eller vi ska kanske snarare säga beach 2012, hehe) vi ska köra GI å har en veckomeny som vi ska följa nu. Så blir det träning 2-3 ggr i veckan för min del. Zumba och Afro e min grej så det fortsätter jag på och så ska jag väl enligt farbror doktorns order ge mig på att prova yoga och pilates för att lugna mina stressade nerver. Men det känns bra, jag e på G. Dock blir det kanske lite undantag från dieten när jag åker till Spanien på lördag. Lär ju bli god mat och ett och annat glas vin! Men man måste ju leva också!

Vad tyckte ni förresten om melodifestivalen igår då? Vann rätt låt? Jag tyckte att det stod mellan Danny å Saade men jag hejade faktiskt på Danny, jag vet inte riktigt varför men jag gillar den låten!

Nu ska jag iväg, hoppas att ni får en bra söndag!







Mysmiddag framför Tv:n igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0