Efterlängtade fredag

Åh, äntligen fredag! Efter en lång vecka med praktik å en jädra massa nya intryck så e jag fan värd en ledig helg. Ikväll blir det kanske bio med min kära pojkvän om vi orkar, vi brukar skoltid vara så trötta på fredagskvällar så vi får väl se vad det blir. Imorgon blir det shopping! Tobbe behöver skjortor å jag behöver hitta byxor. Jag hatar att köpa brallor de e fan det absolut värsta som finns att prova, men nu har mitt sista hela par jeans också gått sönder så nu måste jag fan få ändan ur vagnen å bara göra det. Jag skulle verkligen behöva klippa mig också... Får se om de kan hinnas med! Vad ska ni göra i helgen då? Nu ska jag på lärarkonferens, men vi kanske hörs senare!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Så kul med praktik :) Och lärarkonferens ;)



Jag köpte blusen på Lindex igår :) den är så himla mjuk och fin och faller jättesnyggt! Ska lätt ha den när vi ska ut imorgon!



Hoppas det blir bio för er ikväll! Ha det så mysigt i helgen!

PUSS

2011-03-11 @ 17:53:25
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0