It's just one of those days

Jag har ingen bra dag idag, eller rättare sagt jag har ingen bra eftermiddag idag. Har varit på pissigt humör å tyvärr så går det ut över min kära som hamnar i skottlinjen. Förlåt hanni, jag e så dålig på att kunna kontrollera mig själv, men jag jobbar på det jag lovar. Så jag sitter med datorn i knät å slökollar på tv å surar. Försöker hitta en klänning till bröllop vi ska på i agusti men jag hittar inget, å den enda jag hittade som jag skulle vilja ha finns inte i min storlek. Attans alltså, ingenting blir bra när man redan e en liten surpuppa. Jag kanske borde gå å laga lite middag så kanske jag blir lita gladare.

Men först tänkte jag att jag kanske skulle skriva lite granna här. Idag har jag, Tobbe å Misan varit på gymmet på morgonen å kört ett bröst/bicepspass å jag känner redan nu att jag kommer ha sjuk träningsvärk imorgon, så det känns bra, träningsvärk ska man ha. Sen har jag å hannisen städat ur våra två källarförråd som var helt överfulla med skit som vi bara slängt in där, slängde all skit som jag släåat med mig genom alla flyttar, till å med en hel del saker från Lund. Jag å Tobbe har ju lite annorlunda smak på saker till hemmet nu än vad jag hade nnär jag bodde i ett rum i Lund... så det rök en jädrans massa. Men gud så skönt det känns att vara av med det. Nu är det ordning och reda där nere i källaren å man kan till å med gå in i förråden för att ta ut något, bra va?

Nä, nu ska jag laga mat å försöka be om ursäkt för min tjurighet. Hoppas ni får en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0