Den som inte upplevt det har ingen aning

De senaste två veckorna har varit en mardröm. Jag har haft ångest och panikattacker om vartannat och mått riktigt riktigt dåligt. Jag mår fortfarande inte bra å försöker varje dag ta mig ur det här på andra sidan. Det kräver mycket av mig och jag har mina toppar och dalar. Jag är så oerhört tacksam för alla fina fina människor jag har runt omkring mig, som stöttar, tröstar, kramar, lyssnar och bara finns där. Tobbe, du är min klippa. Utan dig vet jag inte hur jag hade klarat det här. Med hjälp från psykologen och alla andra underbara människor som hjälper mig kommer jag ta mig ur det här men det kommer ta tid. Jag tänkte bara berätta så ni vet. Jag kommer skriva här när jag känner mig stark nog, men just nu är det bara för svårt med allt som rör runt i känslogrytan. Allt som annars är självklart kräver mycket av mig.
Vi hörs snart, stor puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Stor puss till dig <3 Tänker på dig!

2011-01-18 @ 15:36:43
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: jill

Hej Kusin! Vad är det som rör sig i ditt huvud? Allämän ångest eller har de hänt nåt? Nåväl de kanske inte du vill berätta här men hoppas allt löser sig!

Angående skolan så har sthlm universitet tydligen inte kvar utbildningar för de tidiga åren. Jag har mejlat dom och de finns typ ingen skola som har de i sthlm längre! Jättekonstigt, har kollat på studera.nu hittar inget där heller. Du får jättegärna hjälpa mig! Vi får höras nåndag!

Kraaaam

2011-01-23 @ 17:10:38
URL: http://jillstorm.blogg.se/
Postat av: Carroliten

Saknar dig med gummsan! tänker också på dig! <3 å jag lovar att skriva mer ;) PUSS

2011-01-23 @ 17:26:05
URL: http://lillaniniis.blogg.se/
Postat av: Marie

Tänker på dig Mikaela och jag vet att du kommer klara av detta! Stora kramar från mig!

2011-01-30 @ 14:20:21
Postat av: bettan

Puss på dig!

2011-01-31 @ 11:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0