Lördagsjobb

Hej och god lördag på er alla.
Solen skiner å de e en jättefin lördag med PLUSGRADER tjohooo, kan du förstå? Efter två veckor med temperaturer ner mot -23 känns det helt fantastiskt. Men, det stora MEN:et. Jag står på jobbet så jag får inte njuta av det. Men vad gör de? Jag har ju inte direkt jobbat ihjäl mig de senaste månaderna så jag ska inte klaga. Jag står på jobbet och kombinerar det med plugg, måste säga att jag känner mig väldigt effektiv. Läser om hur barn lär sig att skriva. Det är faktiskt väldigt intressant och boken är relativt lättläst!

Jaha, men vad ska ni hitta på ikväll då? Själv ska jag o Tobbe bjuda hans syster med familj på hembakad pizza och så ska våra små kattifnattar få busa järnet. Det kan bli en underhållande kväll. Får väl se om jag kanske kan tvinga någon att kolla på melodifestivalen med mig också men jag tippar på att det blir landet för länge sedan för 712:e gången.
Hoppas ni får en mysig lördagskväll i alla fall!
Stor puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0